O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 6 sierpnia 2010

I jeszczze raz 3D

na razie to już koniec  bawienia się w  warstwowe naklejanki. Papier  ten sam co poprzednio, plus po kawałku z marrakech'u  i "wedding lace paper". Ten ostatni z kolekcji Karen Foster.
 Ciutkę szaleństwa  z dziurkaczami i spellbindersem.  Nie piszę gdzie co kupiłam bo oprócz  papieru Lavender  to nie jestem w stanie powiedzieć w którym sklepie szalałam. :))
Zapomniałam dodać... stempelek  prywatny, zrobiony na specjalne zamówienie przez em-kę.   Tu go mało widać, ale  fotograf ze mnie do d...y (co mi z resztą nie przeszkadza).

3 komentarze:

  1. Oj, cudne!!!Obydwie na dodatek, więc absolutnie nie powiem która jest moją faworytą bo obydwie są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam 3 d a zaniedbuje je, musze sie poprawic. Piekna kolorystyka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znów masz piękny pomysł, jesteś niesamowita!! i te fiolety ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka