O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 31 sierpnia 2010

cd zadania zleconego

Teraz przez kilka dni , ba pytanie czy nie dłużej, będę się mogła pożegnać z czasem  na robótki ręczne w takiej ilości jak to było przez ostatnie dwa miesiące. Szkoda, bo lubię taki upływ czasu.
Niestey, rzeczywistość sprowadza mnie w tym aspekcie  ludzkiego bytu do realiów.
Realne jest też  pudełko, które powstało do zadania zleconego.  Szkoda mi było wyrzucić kartonu po  zakupach stąd album dostał swoje małe M.

9 komentarzy:

  1. czadowe dzieło Ci powstało,

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się że u nas nigdy nic nie wyrzuca się, wszystko idzie "w ruch" - superowo to jest, Tak trzymać!! Pudełko zajefajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba Twoje pudełko, ba to z poprzedniego postu- również!! Chyba się wezmę i zainspiruję...;))Nie mam już gdzie chować różnych różności, a pudełek ci u mnie dostatek, wszelakich. Zatem Ty Halinko- do roboty z pieśnią na ustach se pomaszeruj, a ja se poodgapiam pudełka od Ciebie!:))) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ....sz.!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko Ci wyszło, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo :) takie.. piękne :)

    A ja zapraszam Cie do zabawy w 10 rzeczy, szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Edward zawędruje do Ciebie :) Czekam na namiary . Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne albumik zrobiłaś Halinko, nie mówiąc już o pudełeczku do nie go :) mam nadzieje, że przy okazji będę go mogła namacalnie zobaczyć :)
    Zapraszam do zabawy u siebie w "10 rzeczy, które lubię" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka