O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 4 czerwca 2010

kupiłam nie patrząc

noooo... jestem "d...a wołowa" bo robiąc zakupy z rozpędu  przycisnęłam ikonkę z tym folderem, który już mam. Dlatego też chcę się pozbyć tej  płytki cuttlebug. Cena 14 zł plus koszty przesyłki.


Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o wiadomość. Dodam tylko, że wzorek to pepitka, która  na papierze prezentuje się bardzo ciekawie, a można to zobaczyć tutaj
Przypomnę się  też z wykrojnikiem sizzixa, który też jeszcze został z nadwyżek .

1 komentarz:

  1. Witaj, ja w sprawie Twoich nadwyżek. Czy one jeszcze istnieją? Jeśli tak to w jakiej cenie? Proszę o maila: ania.balanda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka