O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 4 czerwca 2010

Bucikom mowię dość

Zrobione na specjalne zamówienie. Mają być dane jako podziękowania  dla babci, dziadka i rodziców chrzestnych. Zrobiłam. Napisy są wsadzone jako tagi wyciągane spod bucików.
Ufff...... Na tym kończę produkcję  obuwniczą.
I bardzo mnie to cieszy.

12 komentarzy:

  1. podziwiam, bardzo fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Najbardziej podoba mi się ta ostatnia ale to pewnie ze względu na kolorki.
    ...a z tym trzask i prast u mnie to przesadziłaś:) Ja z tych wiekowych jestem wszystko zajmuje mi duuuuuużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. So adorable!!! THanks so much for visiting my blog and leaving that sweet comment!!! Love these cards... so clever!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie słodkie :) ale ostatnie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie - jak można na płasko pokazać perspektywę bucika - podziwiam!! śliciupiczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak takie śliczności mogły Ci się znudzić?
    Przepięknie je wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. ...To do lata piechotą i na boso będziesz w takim razie szła!:D:D
    Pięęęknoty, zresztą jak wszystko co robisz!:))Moja faworyta to para nr 1, słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na bosaka, nawet w kaloszach byle nie w takich bucikach.
    Dziękuję za miłe słowa. Cieszy mnie to,że się Wam podobają. Jutro idą do nowej właścicielki. Ciekawe czy i ona będzie zachwycona, a przynajmniej przychylnie na nie spojrzy.

    A tak w ramach odskoczni... produkuję teraz album na papierach grsphics45. Tu mnie pokopało. Wydawało mi się to łatwe, a okazało się wyzwaniem i to potężnym. A papierki tej firmy są dla mnie cudne (przynajmniej do macania i cieszenia się nimi)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie mi sie podobaja, myslalam ze takie buciki kupuje sie gotowe, ale widze ze robisz je sama.
    Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne bucikowe karteczki, wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka