O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 16 maja 2010

łańcuch, ale nie od krowy )))

Zabawa łańcuszkowa , ale  fajna. Miałam pisać dopiero we środę, ale dla relaksu pobawię się teraz, zwłaszcza,że na dworze mokro i kapiąco. Zabawa  świetna, Wciągęła mnie do niej  yetq ,za co  serdecznie dziękuję, poprzez Lejdik, a tę z kolei  inna cooleżanka. Ja do zabawy zapraszam Emkę i Dorotę71.

A co na zdjęciu? Ha... to już wasze zadanie odgadnąć, rozwinąć myśl, nastroić  siebie i mnie łooptymistycznie na  dziś, jutro i  na długi  czas)))

Dodam, że to nie najstarsze zdjęcie, ale tamto jest zbyt oczywiste więc nie byłoby zabawy.

4 komentarze:

  1. Ha! To na pewno są Mazury. Ucieczka w trzciny przed szaloną burzą lub zbyt hałaśliwym "trębaczem", tudzież: poszukiwania wodnika szuwarka??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. em_ka, no coś Ty;) To ewidentnie poletko ryżowe, które ma się zamienić w kokosowy interes:):D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie nie macie racji- Na zdjęciu widać mysi staw nad którym przesiaduje mażDżonek Halinki i mówi
    "...szybciej z tą kąpielą bo nam ręcznik zapier.olą"...;):D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem gdy to czytam to padam ze śmiechu... a towarzyszy mi w tym mój 'myszowaty", który zaczyna się dopytywać o Lejdikowe komentarze twierdząc, że oboje mają cóś wspólnego, bo ich komentarze jakieś takie w jednym kierunku ... ))))
    Dlatego w ramach rozstrzygnięć bardzo stronniczych "jurorystów" ogłaszam, że wygrana w postaci czekolady zostanie przez nas zjedzona, zaś Wam dostana się kartki,jak doślecie adresy bo schodek na praktykablach ino jeden :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka