O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 25 kwietnia 2010

Będę stawiała kawę

Nie mogłam się oprzeć. No nie mogłam.... Magda, przepraszam za to, ale mnie nosi.

Zapraszam za to na kawę i ciacha (jeszcze dziś). Już piszę o co chodzi. otóż  "emka"  tu jej adres   http://emkapasja.blogspot.com   mając bardzo ubogie scrapowe zaplecze zadziwia mnie swoją kreatywnością. Dziewczyna ma talent. Tego się nie da ukryć. Sporą część stempli mam dzięki niej. To są jej projekty. Otóż (wracam do głównej myśli) Madzia zrobiła kartkę ślubną, która bardzo mi się podoba i dlatego zamieszczam ją na swoim blogu. Prosta w kolorystyce, delikatna choć ze sporą częścią ozdobników, ale  ze smakiem. W moim odczuciu świetna.

2 komentarze:

  1. Oj, obrastam w piórka. Dziękuję bardzo, to miłe, że karteczka, choć skromna, wzbudza pozytywne reakcje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka