O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 20 lutego 2010

Myszowate

Mój małżonek jest  fanem stempli myszowych z kolekcji HausMouse. Dzięki niemu stempli z myszami  mam sporo, ba , nawet baaaardzo sporo i kolekcja wciąż się powiększa. Do każdego stempla i sposobie wykorzystania go moja druga połowa zawsze dorabia teksty. I .. są one dla mnie  powalające. W planach jest myszowaty album, a na razie karteczki urodzinowe na jutrzejsze spotkanie z dobrymi znajomymi. Z racji tej, że każdy myszowaty tekst zawiera w sobie przekleństwo nie pokazuję tagu jaki tym kartkom towarzyszy, a jedynie  dodaję wykropkowany tekścik jaki jest tam wypisany.

1)   " O   k...a !!!  Co Ty będziesz pił ???? "

 


2)   Tu są cztery teksty   :
       ------ " K....a, kiedy to wyrosło? "
       ----------" o k....a! Tego się nie da zjeść! " 
       ------------- " O k...a! Ale piękne badyle! " 
       -------------------" o  k...a! Kto mi nasadził  tych badyli?"




3 )  "Nooo.... ciekawe jak Ty po tym, k...a  wstaniesz, jak to wstrząśnięte  i  mieszane!!!"

5 komentarzy:

  1. Jakby to powiedzieć....
    No k..a niezłe karteczki!!
    A K..a komentarze brzydszej połowy również niczego sobie!!
    Chce się życ, k..a, chce się żyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. "myszowate karteczki" są świetne-to dobrze,że twój małżonek jest ich fanem-to jest pewność,że będę je oglądać bardzo często,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe kartki, niezłe teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, kto się przy tym lepiej bawił - Ty, czy Myszowaty... sorry małżonek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka