O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 18 grudnia 2009

imieninowy albumik


To album,który teraz gdy na niego patrzę, nie bardzo mnie zadawala.

Zrobiony z dawno temu kupionych papierów .Chyba Romanca (ale głowy nie dam) bo jak coś mi się podoba to to kupuję nie patrząc ani na nazwę, ani na producenta. Do tego wykrojniki spellbinders  i sizzix.
 



3 komentarze:

  1. Moja droga ten album powstał z limitowanej serii papieru Romanca zaprojektowanej przez Latarnie Morska dla ILS uff to tak informacyjnie!!
    Album ciekawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podpowiedź )))) Co by nie rzec... papier we wzorze i kolorze ciekawy stąd jego wykorzystanie nie tylko przeze mnie, ale i wiele innych osób. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka